مرگ رنگ

... و بخوان خط خطی های مرا

مرگ رنگ

... و بخوان خط خطی های مرا

پر فروش ترین فیلم سال

بهار جونم (ناشناس هم دل ) منو به یه بازی دعوت کرده که ازش خواستم من انصراف بدم ولی گفت نمی شه و باید بنویسی حالام باید به 4   تا سوال جواب بدم. اینم درباره ی یه فیلمه که مثلا می خوان درباره ی من بسازن.

 

حالا سوالاتشو ببینین:

** اتفاقات مهم زندگی من که باید در فیلمی که می خوان بسازن بهشون اشاره کنم **

 

1 -بچه که بودم یه النگوی خیلی قشنگ توی دستم بود که توسط معلم نقاشی عزیز توی مهد کودک ازم دزدیده شد.

2- نقل مکانمون از خونه ی قبلیمون با همه ی خاطرات شیرین اون موقع به خونه ی جدیدمون.

3- شرکت کردن توی انجمن علمی نوجوانان که تحقیقم توی استان اول شد که نمی دونین چه قد اموزش و پرورش و مدرسه تحویلم گرفتن.

4- قبول نشدنم توی امتحان ورودی هنرستان هنرهای زیبا که واقعا اعصابمو بهم ریخت.

5- قبول شدن خواهرم در دانشگاه و رفتنش به شمال برای 2 سال( که واقعا سخته).

 

** اتفاقات مهم زندگی که بهتره بهشون اشاره نشه **

 

1-رفتن عمه ام ازبینمون برای همیشه که همه رو شوکه کرد، مخصوصا اینکه شب قبلش پیشمون بود و کلی گفتیم وخندیدیم.

2- دعواهای اعصاب خورد کن خانواده که بعضی وقت ها دیونم می کنه.

3- رفتنم عید امسال به کربلا اونم با زوووووووووووووور چون اصلا نمی خواستم برم.

4- دعوا کردن و قهر کردنم با یکی از بهترین دوستام که بعدن فهمیدیم اشتباه از کجا بوده و الانم خیلی دوستش دارم.

 

** اخلاق و شخصیت من **

 

شلوغ  و پر سر وصدام  که نمی دونم اگه من نبودم سالی یه بارم صدا از این خونه و خونواده در نمی یومد.

فوق العاده حساس و زود رنجم . اصلا حسود نیستم ولی اگه ببینم کسی ازم حسودی می کنه می خوام سر به تنش نباشه . خیلی مهربونم ، هیچ وقت دوس ندارم کسی از دستم ناراحت بشه چون خودم بیشتر ناراحت می شم . از دروغ  اصلا خوشم نمی یاد، همیشه هم سعی می کنم دروغ نگم . کینه ای نیستم و زودم گذشت می کنم . با ذوقم واهل هنر و عاشق طراحی و نقاشی ام . خیلی هم دلسوزم ، همیشه دوس دارم به بقیه کمک کنم . خدا نکنه به یه چیزی گیربدم که همه رو بیچاره می کنم تا اون چیزو به دست بیارم .

 

**هنر پیشه ای که باید نقش منو بازی کنه **

 

هر چی فکر کردم هنرپیشه ی خاصی به نظرم نیومد. نمی دونم کی می تونه خوب بازی کنه.

 

منم همین جا از عروسک خانوم مهربونم ، قرمزی جونم ( بید قرمز)، سارا جونم (خدایا برزخم فرداست چرا امروز می سوزم ) ، توتی عزیزم( توت کوچولو) و لیمو کوچولو دعوت می کنم که اونا هم بنویسن و ادامه بدن.

باید حتما بنویسینااااااااااااااااااا

من می یام سراغتون.

 

نظرات 14 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:56 ب.ظ http://silentsong.blogsky.com

سلام.
خسته نباشی.
آپ خیلی خوبی بود.
ممنون.
من تو وبلاگم یه کاره جدید کردم .
به دیدنش می ارزه.
ممنون می شم بیاین.
فعلا

عروسک خانوم چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:44 ب.ظ http://aroosakkhanoom.blogsky.com

سلام بر عارفه گل عزیزم
خوبی خانومی؟
گلم واقعا از دعوتت ممنونم ولی میشه عذر منو برای شرکت نکردن در این بازی قبول کنی ؟ واقعا شرمندتم خانومی
بازم منو ببخش
از دعوتت یک دنیا ممنونم گل من
دوستت دارم گلم
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

سلام عزیزم
هیچ عذر و بهونه ای قابل قبول نیست . باور کن منم به زور بهار نوشتم تازه یه شب تا صب داشتم فکر می کردم و بالاخره نوشتم . من اول از همه تو را دعوت کردم چون می دونستم خیلی خوب می نویسی
بدووووووووووووووووووووووو بهونه بی بهونه
من منتظرم
بوس بوس

آرش چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:52 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

من به این سوالا تو یه وب لاگ دیگه جواب دادم همونارو دوباره می گم.
چون پاسخ دقیق به این سوالها باعث افشا شدن بعضی چیزا میشه منم فقط به صورت خلاصه و طنز جوابشو میدم.
ج۱-از ۴تا اتفاق مهم می تونم به اینا اشاره کنم۱-میلاد پر شکوه اینجانب۲-ختنه سورون اینجانب۳-به مدرسه رفتن اینجانب۴-ورود به دانشگاه

ج۲-خب اگه قراره که بهش اشاره نشه واسه چی بگم
تازشم اگه بگم فکر کنم اون فیلم مجوز واسه اکرانش نگیره حالا دیگه بماند......

ج۳-آخرشم دیگه یعنی بچه با حال با مرام هر کی ندونه استغفرالاه میگه پیغمبرم.

ج۴-خداییش علی نصیریان بد نیست چهرشم گیشه پسند حالا اگه قبول نکرد محمدعلی کشاورزم خوبه.

ها ها ها ها ها ها ها جالب بود
پس فعلا تا بعد...........

سلاممممممممممممم
مرسی که بهم سر زدی و جواب ۴ تا سوال و دادی
خیلی خوب بود.
ممنون

سیب کوچولو پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:01 ق.ظ http://sibhavij.blogsky.com/

سلام. خوبی؟ خوشی؟
ممنون از اینکه به من سر زدی.
هنوز چیز زیادی نمیتونم بنویسم... یکم با وبلاگ آشنا بشم تا بعد...
شاد باشی. بازم به من سر میزنی؟؟؟ خوشحال میشم.

سلام سیب کوچولو جونم....
ممنون
مرسی که بهم سر زدی
حتما می یام پیشت

نیاز پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:46 ق.ظ

سلام....خوبی؟؟..
این روزا هر جا میرم بساط این بازیه پهنه...
جالبه...منم از طرف چند تا از دوستان دعوت شدم اما هر کاری کردم نتونستم بنویسمش...به نظرم خیلی سخته...اونایی که مینویسنش واقعا ذهن قوی دارن....
مرسی بابت لینک...منم لینکت کردم....
موفق و شاد باشی...

سلام عزیزم
ممنون
به نظر منم کاره سختی می یومد ولی بعد که نوشتم دیدم خیلی هم سخت نبود
تو هم بنویس
موفق باشی

بهار پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:29 ق.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com

سلام. سلام عارفه جون. خوبی؟ خیلی خوشحالم بازی رو ادامه دادی. حتما میام فیلمت و می بینم. دعواهای خونوادگی رو هم که نگو. ما هم زیاد داشتیم. غصه نخور. این نمی ماند.

سلام بهار جون
ممنون که امدی
البته دعوا ها که همیشگی نیست خیلی کم پیش می یاد .

حمید پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:06 ق.ظ http://karaj400.blogsky.com

عجب فیلمی بشه این فیلم
برنده سی مرغ بلورین
موفق باشی

بید قرمز پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:55 ق.ظ http://bideghermez.blogsky.com/

ممنون از اینکه منو به این بازی دعوت کردی، ولی با ارزش پوزش و در کمال احترام که برات قائلم دعوتت رو رد می کنم. ببخشید.
این روزها به اندازه کافی خیلی از مسائل منو به هم ریخته بذار دیگه به زبون نیاد.

سلام خانومی
هر چند که خیلی بدی که نمی نویسی
ولی خوب چون می دونم الان نمی تونی بنویسی بهت گیر نمی دم ولی خوب می دونی که اگه به یه چیز پیله کنم همه رو بیچاره می کنم.
موفق باشی

بنگری پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:54 ب.ظ http://www.bangeree.blogsky.com

سلام عارفه ،
ممنون از حضورت .
زیبا و ساده نوشتى از زندگى روزانه .
موفق باشى

عارفه پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:32 ب.ظ

سلام .
من تازه وبت رو از قسمت نظرات یه وب دیگه دیدم .
اومدم دیدم هم اسم منی دلم نیومد نظر ندم .
حالا سری های بعد حتما می خونم بعد نظر می دم.
موفق باشی .
فعلا.

یک آدم اینجوری پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:56 ب.ظ http://yekadameinjoory.blogsky.com

سلام
قشنگ بود
آپم وقت کردی یه سر بزن خوشحال می شم
قربانت یک آدم اینجوری

سلام
ممنون
حتما سر می زنم

سیب کوچولو پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:12 ب.ظ http://sibhavij.blogsky.com/

لینکت کردم دوست جدید من...(چشمک)

مرسی سیبی جونم

مژده جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:31 ب.ظ http://mozhdeh.blogsky.com/

خیلی جالب قشنگ بود!

ممنون!

من او یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:34 ب.ظ http://maneu.blogsky.com

سلام
خیلی ممنون که به دیدن من اومدی و کامنت گذاشتی
خیلی خوش اومدی
عکسای قشنگی انتخاب کردی جدا که میل به سفر رو برام دو چندان کرد.اونم سفر به اصفهان که همیشه آرزوشو داشتم.
خوش باشی همیشه
اگه تونستی خودت این کامنتو به تابستون و زاینده رود منتقل کن
من هرکار کردم نتونستم اونجا بنویسم
بازم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد